Доставка та оплата

 УВАГА!!! Шановні клієнти нашого сайту, на жаль збільшилися випадки не відповідності моделей, які вказані на телевізорах привезених з Європи з тим, яка модель насправді, це пов'язано з тим, що почастішали випадки привезення так званих «копаних» телевізорів (це коли телевізор піддавався ремонту або заміні внутрішніх комплектующих, збірка з двох телевізорів одного тобто коли на ТБ написано Samsung модель ХХХХ а в середині стоїть шасі від ТВ Sharp модель YYYY і т.п. Усі сумлінні продавці БУ техніки з Європи підбирають пульти самі та продають телевізори вже з пультом та отримують у нас знижку на пульт. Якщо вам продають телевізор без пульту, вас має це насторожити, ви можете продавцеві запропонувати самому замовити у нас пульт і продати телевізор вже з пультом. Якщо, вийшло так що ви вже маєте телевізор без пульта, тоді рекомендуємо вам перед замовленням пульту перевірити пломби на вашому ТБ, якщо вони пошкоджені або відсутні, тоді ми  рекомендуємо подивитися номер шасі вашого ТБ і при замовленні вказати його. Як подивитися шасі вказано тут. У зв'язку з вище описаною інформацією ми вам ще раз нагадуємо МИ НЕ КОМПЕНСУЄМО ВАШІ ВИТРАТИ НА ПЕРЕВІЗНИКІВ, а лише повертаємо кошти за пульт. Ті посилки які ви відправляєте за наш рахунок або завищуєте післяплату, ми не забираємо до тих пір, поки ви не оплатите послуги пошти або не знизите платіж до вартості покупки.
Шановні продавці Євро-техніки, настійно рекомендуємо вам, повідомляти вашим покупцям, якщо ваша техніка з тих чи інших причин не може працювати з пультом дистанційного керування, а також якщо модель на техніці не відповідає дійсності.
Надалі команда «Є пульт» збиратиме базу несумлінних продавців БУ сміття з Європи та розміщуватиме у себе на сайті інформацію про них. (Повідомить)

Дякуємо за розуміння, з повагою команда «Є пульт»

Ми здійснюємо доставку в будь-який населений пункт України (крім тимчасово окупованих територій ) .

Способи доставки

  • Доставка "Нова Пошта"


Способи оплати

  • Предоплата на картку ПриваБанк

    Післяплата "Нова Пошта"

    Під час оформлення замовлення вкажіть в рядку "адреса" перевізника і номер відділення (наприклад : Нова пошта відділ.1 ) також Ви можете замовити у перевізника адресну доставку " склад- двері " вартість уточнюєте під час розрахунку або у нашого менеджера.

    Після оформлення та надсилання Вам вашого замовлення , на вказаний вами номер телефону буде відправленно ​​смс з номером ТТН ( номер вашого вантажу у перевізника )

Місце знаходження вантажу можливо відстежити за посиланнями:

Нова пошта        Delivery        УКРПОШТА


    У випадку якщо Ви невірно обрали пульт, чи не дали достовірну інформацію менеджеру(модель техніки, пульту тощо) Кошти за доставку не повертаються та доставка у зворотньому напрямку оплачується за Ваш рахунок. Кошти за товар в замовленні повертаються у повному обсязі.